Teams funksjon: Planner

Planner-funksjonen er et samarbeidsverktøy målrettet for små grupper/bedrifter.
Minimalt med funksjoner, for enkel bruk.

  • Enkelt design, ryddig brukeropplevelse
  • Enkelt drag & drop av oppgaver (flytte oppgaver fra de forskjellige radene)
  • Forfallsdatoer, fremdrifts-og prioritetsstatus.
Les mer

Funksjonene – kort beskrevet

Arbeidsområdet

Les mer

På arbeidsområdet kan man opprette oppgaver, dra oppgaver til andre kolonner, filtrere oppgaver og mye mer.

Opprette oppgave

Les mer

Opprette “oppgaver” gjør man fra Arbeidsområdet, og da vil du få opp dette vinduet hvor du gyller ut informasjon om oppgaven.

Man har valg av fremdrift, prioriteter og datoer for å holde deg up to date på tidsfristene.

Kommentarfeltet kan brukers av hele teamet, her kan det være lurt å dele informasjon om oppgaven.

Statistikk

Les mer

Sektordiagramer, stolpediagram osv. for å gi deg som bruker en enkel oversikt over teamets fremgang.

Alle i teamet kan se statistikk på oppgavene.

Kalendervisning

Les mer

Kalendervisning viser gjøremål om du velger en dato på oppgave-kortet.

Fant du det du letet etter?