Planner-funksjonen er et samarbeidsverktøy målrettet for små grupper/bedrifter.
Minimalt med funksjoner, for enkel bruk.
- Enkelt design, ryddig brukeropplevelse
- Enkelt drag & drop av oppgaver (flytte oppgaver fra de forskjellige radene)
- Forfallsdatoer, fremdrifts-og prioritetsstatus.
Funksjonene – kort beskrevet
Arbeidsområdet
Les mer
På arbeidsområdet kan man opprette oppgaver, dra oppgaver til andre kolonner, filtrere oppgaver og mye mer.
Opprette oppgave
Les mer
Opprette “oppgaver” gjør man fra Arbeidsområdet, og da vil du få opp dette vinduet hvor du gyller ut informasjon om oppgaven.
Man har valg av fremdrift, prioriteter og datoer for å holde deg up to date på tidsfristene.
Kommentarfeltet kan brukers av hele teamet, her kan det være lurt å dele informasjon om oppgaven.
Statistikk
Les mer
Sektordiagramer, stolpediagram osv. for å gi deg som bruker en enkel oversikt over teamets fremgang.
Alle i teamet kan se statistikk på oppgavene.
Fant du det du letet etter?
Let us know if you liked the post. That’s the only way we can improve.